Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale īn strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact īn cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
Scoala altfel
StartUp Europe
Campanie umanitara
senzor foto
Operator de plati
Visual Networking Index
Michael Leander
Operator de plati în numerar si online
Epson România
OTE
servicii mobile
premii BLI Pick
argumente
Arhivarea datelor
Claudiu Dragomir
inovatie
Forte Business Services
The Software Alliance
EasyLiner
management al training-ului